høgt i det blå

Mandag og da er det jo strikkekafe og nå som det er snøfritt og tørre veier må jeg jo spasere,bruker en time på å gå så det er en passe spasertur

deilig blå himmel ,da kunne jeg ikke gå gjennom tunellen ,da måtte jeg såklart gå gamleveien bak tunellen

og se hva jeg kom over ,den aller først blomsten som kommer i en deilig farge :=)

se nøye på dette bilde ,ser du det jeg ser ?

jeg zoomer så godt inn som det er mulig med mobilen ,ser du det nå ? sånn ca midt på på toppen av en grein som ser ut som en v ?

det var havørna som sto der,lettere å se det i virkeligheten ,i dag hadde jeg ikke kamera med og selvfølgelig da var ørna rolig,jeg måtte faktisk lage lyder for att den skulle lette

og da går det fort ,på en tto og tre er den langt der oppe i det blå

jeg blir like fasinert hver gang jeg opplever den :=) men jeg skal på strikkekafe så det var bare å gå på

da jeg var fremme på Bjørke ser jeg solen begynne å klatre fjellet ,

å det var deilig og i dag skinte solen i nakken på meg når vi satt inne og hygget oss ,i dag med nystekte vafler som ei av damen stekte til oss,det ble en herlige mandag

12 kommentarer

Siste innlegg