Holst garn

jeg var heldige før jul og vant julekalender hos vibbedille ,den kalenderen var mye større enn jeg hadde drømt om og inneholdte utrolig mange fine gaver ,selve julaften fikk jeg en stor pakke og den inneholdt holst garn

Vibbedille sa det skulle rekke til en voksen genser ,nøstene er på 50 gram pr nøste ,ikke hadde jeg kjennskap til garnet som var 100% ull og ikke hadde jeg oppskrift ,men etter litt tenking ,googling og leting i mine oppskrifter fikk jeg lagt opp og begynte å strikke ,garnet kunne virke litt hardt ,men etter vask med ullvask så mynker garnet og skulle bli mykt,lett og veldig deilig

Jeg ble ferdig med genseren på søndag og ble ganske fornøgde ,jeg brukte så og si alt av det fargede garnet men har mye av det kvite igjen ,det kvite var foresten så tynt att jeg måtte legge to tråder sammen da jeg strikka

jepp da ble det ny genser og som dere ser har snøen forsvunnet rundt huset vårt ,det var så herlig å gå tur i dag på bar asfalt

og dette milde været skal vare resten av januar ,eg skal nyte det

12 kommentarer

Siste innlegg