Høst sysler hos meg

Det er definitivt høst ute og snøen har lagt seg veldig langt ned i fjella,det regner og er vått,men jeg fikk hagemøblene i hus før regnet kom .

Slike dager er det godt å kose seg med høst sysler som både lukter godt og føles mykt ,og varmt :=)

Så innimellom finner jeg litt sopp,ja dere hvet jeg liker å rusle i skogen på jakt etter god matsopp,finner litt,ikke mengder men det trenger jeg jo ikke heller,soppsoya dufter utrolig godt,og smaker ennå bedre,jeg lagde en porsjon men gav bort halvparten,da jeg fant litt sopp en gang til så ble det en ny runde ,ja det tar nemlig en uke å lage soppsoya ,i går ble den ferdige 1 hel liter fikk jeg

om det blir en runde til beror på om jeg finner mye sopp,og da blir det helst for å gi bort i gave.

Fortsatt trener jeg hos fysioterapauten,da jeg var ferdige i går skulle jeg ikke hjem,vi skulle hjelpe ene datter etter mannen var ferdig på jobb,og siden sønn har pappaperm plinga han på ho mor,så ble jeg plukket opp og fikk noen koslige timer med lille Mathilde og sønn

lille prinsessa vår :=)

S å koser jeg meg med strikkepinner og i går ble nok et plagg ferdig,en nuru genser i str 2 år

den er stikket i tynn ull ,et linde garn kjøpt på nille ,pinne nr 2,5 og 3

Jobber også med en kofte til meg selv og en genser til i tynn ull til lille prinsessa i str 1 år ,koser meg kan en godt si :=)

I dag er det brødbaking,så skal jeg en tur i skogen og hvem hvet mulig det blir litt lun eplegrøt også ,hører med til høsten det også,ha en fin lørdag da

12 kommentarer

Siste innlegg