høst

det er høst og høsten byr på så mangt,jeg har tømt drivhuset for grønne tomater,det ble til flere glass med tomatchutny, jeg har plukket sopp og siden jeg fant masse traktkantareller har jeg brukt uken på å tørke soppen,også det ble mange glass

deilig til både suppe og gryter eller hva med en soppsaus til kjøttmiddagen 🙂

fortsatt er det en god del blomster å se ute ,men noe har jeg satt i drivhuset,som pelargoniane ,blir bare 3 som får overvintre i år

i tillegg til disse to tar jeg vare på en lyserosa ,men den hadde ikke blomster på nå

petunia og kinasøte,trenger ikke kjøpe nye høstblomster eg :=)

det er deilige dager som jeg nyter,må ta til meg all sol jeg kan få for nå forsvinner den fort her under dei høge fjell ,mindre enn 3 timer har jeg nå hvor sola skinner i hagen her,og snart er den bare å se i fjelltoppane ,men jeg liker denne tiden på året uansett jeg :=)

 

12 kommentarer

Siste innlegg