høstens første bål

i dag skulle vi i vedaskogen ,det ble besøk ,veding,spidding av pølser og masse kos

 

 

det var ikke noe småbål så vi måtte vente en stund før det var mulig å spidde pålser

vi har en sommefjøs her ute og jorde var igjenvokst av skog,vi har nå fått åpnet opp ,vi fikk besøk og besøket hadde god tid å vente på grillpølser,sønn og barnebarn var flinke å hjelpe til å rydde så veden ble samlet i en haug ,resten ble lagt på bålet,ja litt gammel plank fra sommerfjøsen også så vi fikk fres på bålet

yngste datter dukket også opp,og jeg fikk tatt et bilde i genseren jeg strikket til henne

det ble kjekt for barnebarna som kom på besøk ,disse er 1,2,3og 4 år gamle og veldig gode venner :=)

jepp en fin dag i vedaskogen,da vi dro heim skulle jeg fikse en genser ,men det var en som absolutt skulle ha oppmerksomhet av meg i dag ,jeg fikk tullflire for han gav seg ikke

sånn erdet med vovser ,vil dei sitte i fang så vil dei :=)hm trodde det var katter som var sånn

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg