hva er din yndlingsfarge ?

ja jeg spør jeg ,min har alltid vært grønn,grønn minner om vår og sommer og den fargen er så hærlige etter en lang vinter,men i dag tenkte jeg att blå er min yndlingsfarge ,for etter en lang vinter der vi omtrent bare har sett grå skyer er det en fryd å se den knallblå himmelen,og det beste med den blå fargen er att vi har den hele vinteren bare skyene flytter litt på seg ,i dag var en slik dag att skyene trakk seg litt unna og jeg fikk meg en lang spasertur

Jakta rett fram ,det høgste fjellet hos oss

blått og kvitt er to farger som kler hverandre ,dette er topper jeg ser rett bort på hver dag

fjella over Finner der vi kjører for å komme til hytta,men det er ikke en vintervei opp tid

jeg gikk ei venninne i møte,hun bor på Viddal og jeg kom nesten til Viddal da vi treftes,vi gikk sammen til Leira og der snudde vi og jeg gikk helt til Viddal ilag med henne etterpå og så tilbake til Leira alene ,det ble over 14000 skritt det :=)

blå er en herlige farge ,det er ingen tvil i det og dagen har vært deilige ,jepp jeg fikk sola rett i ansiktet

17 kommentarer

Siste innlegg