hva sjer ?

i går ble vi sittende å se på en serie til langt over midnatt,ute blåste det men det var alt annet en kaldt for da jeg snudde meg og tittet på barometeren i vinduet måtte jeg rette meg opp og se en gang til

12.4+ ute og da vi paserte midnatt var den 13.5+ seriøst i januar ,ikke rart temperaturen var høy inne siden vi fyrer med ved og av gammel vane bare mater på hi hi .

Nå er det 10.5+ ute og en skulle tro det var vår ute,men det er vinter og vi får nok både kuldegrader og snø flere ganger før våren er her,men jeg har planer om å nyte den vårlige følelsen nå som den kom på en snarvisitt :=) men før jeg går ut skal jeg bake ut brød og steke dem ,jepp det er søndag men i dag har vi billig strøm ,sånn har det blitt ,jeg følger med og baker når det er billig :=) ha en fin dag da

6 kommentarer

Siste innlegg