hva skjedde ?

Lgde et innlegg i går,men det innlegget ligger ikke på min side,ja ja jeg kan jo prøve igjen :=) Var på fjellet i går,hytta skulle gjøres vinterklar,sola skinte,det var frost på bakken og dagen var god .

vannet var speilblant

hytten nederst er vår,uten vann,strøm og mobildekning,her må en være i dagen

vi gikk en tur lengre fram i dalen

jeg tenker på gåskolen til solliv,må jo vise henne att jeg ikke ligger på sofaen

her henter vi vatn til bruk i hytta

setra sett fra oven :=),vår hytte ligger ved treet nede ved vannet

så kjører vi hjem igjen,ikke langt å kjøre så dagen er ennå full av sol når vi kommer hjem,jeg bruker tiden til en sopptur,må ikke gå langt til fjells om en har sitt eget sted for piggsopper

jeg fant mange og jeg fant traktkantareller :=) traktkantarellene er nå tørket og blitt til soppmel,piggsoppen ble en aldeles nydelig og kremet soppsuppe :=) en deilig søndag :=) i dag er det mandag og strikkekafe ,har planer om å gå halve turen i dag,må jo følge opp sollivs gåskole og gå litt hver dag,ha en fin dag da

7 kommentarer

Siste innlegg