hva skjer ?

Altså hva skjer med været denne januardagen i 2024 ?

Det har virkelig vært blåsebort dagen ,bruer er stengt ferger innstilt ,det blåser så ferga ikke får legge til kaia ,og kvelden er varm ,jeg tuller ikke

dette bilde tok jeg nå ,16.9+ ute er så unormalt som det er råd å bli ,hadde det ikke vært for vinden som er storm i kasta hadde en trodd det var skikkelig vår ,ja ja jeg liker temperaturen jeg da :=)

etter uker med frost og snø så er gresset grønnt nå som snøen er borte ,ikke rart jeg har litt vårfornemmelse

se på dette livet her ,levd liv ser dere hva det er ?

det er barken på et gammelt tre ,jeg synes det er vakkert

her ser dere hele treet rett fram :=)

tørre veier og vanlige tursko kom på ,det var en fryd å gå tur :=)gå tur ja ,oppdatering på helse kan jeg like godt ta her ,det går framover ,sakte på vekt men raskere på midjemål så jeg er storfornøgde jeg ,ble utskeielse både i går og i dag ,ikke lett å si nei til ei på straks 91 når hun byr til kaffe ,men jeg tok ikke mye ,bare litt såpass att jeg slapp mas ,så var vi begge fornøgde

8 kommentarer

Siste innlegg