Hvorfor slo eg av kamera ?

Ja hvorfor ,det var faktisk veldig dumt gjort av meg,lørdag gikk jeg og barnebarn tur rundt garden,der fikk vi bilde av en ørn,en ungfugl,vel i dag tenkte eg å gå samme runden og se om ørna var der,og der svevde det en gigantisk svær en ,fullvoksen over hode mitt ,jeg la til merke hvor den landet,slo på kamera og gikk rolig mot det stedet,men jeg såg den ikke igjen og slo av kamera.Jeg hadde ikke før slått den av så letta ørna og uansett kor en trykte så slo ikke kamera seg på ikke før etter 4 forsøk og da var den innstilt på selvutløser,er det mulig,ørna var selvsagt bortevekk lenge før jeg fikk ordnet kamera til rett stille,så jeg kan spørre meg hvorfor jeg slo av kameraet ,det var ikke så smart :=)

Ja ja jeg fikk en fin tur uansett,og turen i dag gikk rundt garden og i utmarka

rundt garden ,det er liksom langs ytterkanten på alle jordene her jeg bor

som dere ser har resten av snøen som låg på jordene smeltet bort siden lørdag,og under snøen var gresset grønt

jeg går ikke bilveien ned igjen ,jeg fortsetter gjennom beitene oppom der jeg bor

her oppe i bakkane begynte jeg å kjenne att det smertet i foten,men så tenkte jeg att det er ikke farlig med smerte,bare ubehagelig,så jeg fortsatte turen jeg

jeg er straks hjemme ,må bare ned marka her

hjemme i hagen oppdaget jeg att ramsløken var på vei,jeg har plantet oppe i skogen også,men der såg jeg ikke tegn til liv ennå iallefall

jeg fikk en rot med ruccola med min søster i høst,og den kommer den,denne er flerårig og skal vistnok spre seg veldig,det kan den bare gjøre i pallekarmen,så har vi en god smak i salaten gjennom sommeren

rabarbraen kommer den,veldig tidlig,snøen har bleket den litt,men tipper den blir god alikavel

snøklokkene blomstrer ,er så koslig når disse dukker opp i hagen og litt i utmarka også ,

da jeg hadde plukket med meg litt ved før jeg gikk i hus dukket det et hjerte opp på plenen,en bit betong hadde falt av en kloss under klesnora og landet fint som et hjerte :=)

Dette hjertet deler jeg med alle dere vakre mennesker der ute og ha en fin dag videre

16 kommentarer

Siste innlegg