i alle dager

natten i natt har vært lang ,jeg har hosta til krampa nesten tok meg ,og nå er jeg sår i bringa av hostinga,da er det bedre å være oppe og supe litt på en varm te .

Etter en uke hjemme dro mannen på jobb igjen i dag ,og siden jeg ble alene tenkte jeg å lese litt blogg innlegg,det var da det kom for meg,ja eg skvatt litt og tenkte hva i alle dager.

Jeg er ikke så veldig opptatt av bloggtoppen ,men klart det er hyggelig å se seg selv blandt topp 100 :=) men da jeg skulle bla meg nedover så stoppet jeg før jeg begynte for i alle dager der var jeg jo ,men hva har gitt meg den plaseringen,ja ikke hvet jeg

niende plass,og hva hvar det siste jeg skrev da ? negativ ,tok jo koronatest og den var negativ ,ja ja ,bilde er foreviget for dette er ikke hverdagskost hi hi .

Jeg har planer om å prøve meg på støvsuging i dag ,det går sikkert bra men jeg får helt garantert en høg puls på høyde med en treningsøkt ha ha ,blir liksom ikke sprek av å være syk ,men jeg prøver uansett å holde heimen i ok stand,det er tross alt jul neste uke :=)

Ha en fin dag da folkens

37 kommentarer

Siste innlegg