i bøtter og spann

Det regner og noen byger er verre enn verst ,her kunne vi fort fylt opp i bøtter og spann,og siden det øste ned tok vi likegodt bobilen og kjørte en tur ,litt helgehandel men det er ingen problem når vi har med kjøleskap,må ikke fort hjem med melken da :=)

heldigvis stoppet det opp litt innimellom,iallefall så pass att eg fikk tatt noen bilder,ellers var det hyggelig å bare være i bilen

planen var å kjøre til Honndalen bru og lage oss middag ,vi paserer en gård med alpakka,nå var der mange små :=) og dei koste seg der ute på gresset

da vi kom til Honndalen bru stoppet vi ikke vi fortsette og kom til Hellesylt

en foss renner ned i Hellesylt og i dag var den stor

regnet stoppet såpass att jeg kunne gå ut og rusle litt langs fossen

det er et mektig syn da :=) idet jeg kom tilbake til bilen kom en ny skyllebøtte ovenfra ,da er det godt med bobil,jeg tok fram kasseroller og kokte middag ,hot tomatsuppe med cayennepepper i :=) kaffe og sjokolade til desert og ute regnet det :=) var rett koselig

ferga legger til,den skal frakte gjester over til Geirangerikke så mange biler som ventet da så det ble nok god plass på denne turen :=)

veien går hjemover igjen ,nå regner det godt og alle alpakkaene har søkt seg under trærne

det såg ut som att disse også ville i hus i ettermiddag og det skjønner eg godt :=)

det ble en fin dag ,godt å lufte topplokket litt :=)

12 kommentarer

Siste innlegg