i dag er det kaldt

våknet til nesten -12 grader og det er kaldt her hos oss,men en rask tur måtte jeg ha alikavel ,men ventet til ut på dagen da temperaturen sank til -10

turen gikk langs vegen ,fjorden her inne bruker ikke å fryse til is ,men i dag ligger der et tynt islag et par steder.Når jeg går ute så renner tårene omtrent med en gang jeg kommer ut ,i dag når det var så kaldt var det reine fossen ,noe som gjorde det ubehagelig å være ute ,ikke såg jeg klart og tårene ville fryse litt til is ,så jeg snur hjemover

her står jeg midt i vegen  og på nedsiden her ligger det som blir badestranda for oss som bor på Leira

snur jeg meg og ser oppover ser vi rett på der vi lager en samlingsplass i skogen ,ikke langt å gå som dere ser :=) men i dag gikk jeg ikke opp i skogen ,kulden jaget meg hjem igjen ,tenker jeg får hygge meg med strikkepinner ,ha en fin dag da

12 kommentarer

Siste innlegg