i dag måtte jeg snu

En tur i skogen ville jeg ha i dag,har som sagt ikke funnet dei store mengdene med sopp i år,men litt blir det og da er jeg fornøgd.

Normalt kan jeg gå gjennom 2 skoger her,har gjort det mange ganger,men i dag måtte jeg snu da jeg kom til skog nr 2 ,jeg var så sliten att jeg begynte å snuble litt der jeg gikk,overtrakk er det siste jeg ønsker nå,for da hvet jeg att det blir en mye større opperasjon enn den jeg venter på ,så fornuften sa snu og jeg snudde,men da hadde jeg vært ute i nesten 4 timer,ikke i skogen hele tiden,men gikk det gjorde jeg hele tiden :=)

ikke bare sopp å finne i skogen ,mon tro om det er mikkel rev som har dratt denne skoen med seg opp i skogen,jeg hvet att reven tar skoa våre om vi lar dem stå ute om natten :=)

men hva har skjedd i skogen min ? her har sterke krefter vært siden sist var på skogstur

heldigvis var det bare på toppen,skogen ellers er fin

jeg finner litt matsopp,traktkantarellen er sein hos meg i år,men sakte men sikkert kommer det litt og litt

det var en fin dag

litt forskjellig kom med i kurven min :=)

men best av alt var att jeg fikk mange timer ute i naturen :=)

3 kommentarer

Siste innlegg