i dag streiket jeg

God kvelden ,ja i dag streiket jeg rett og slett ,jeg har overhode ikke vært utenfor døra.

Ryggen er slettes ikke god,trasigt nok å få på klea i dag morges om ikke jeg skulle iført meg full oljehyre i tillegg ,ute er det det mest ufyselige været en kan tenke seg ,det har regnet nonstopp siden vi stod opp og i tillegg skikkelig vind,nå har det gått over fra regn til sludd,her bruker vi å si det er folk med dårlige heimer som våger seg ut en slik dag :=) ,Vel hadde ryggen vært ok hadde jeg gjerne luftet meg ,men i dag streiket jeg med god samvittighet :=),jeg strikker og den nye koften vokser ,og medan jeg sitter her med uværet på min venstre side har jeg herlige bilder på min høgre :=)

før hadde vi gul stue ,men etter att vi pusset opp i en lys og fin farge kunne jeg plutselig bruke blått i stua ,og jeg har fått dilla på egne bilder på aluminiumsplater,her er noen topper fra her vi bor i tillegg et maleri min søster har malt ,det er meg hun har malt etter et bilde i albumet vårt .

dei første bildene vi bestilte var dei 2 store ,et fra Billingen som er mellom Sjåk og Strynefjell og et fra Bjørnholia i Rondane

dei siste ut er 4 mindre bilder,det øverste til venstre er Honndalbru med Honndalsrokken i bakgrunnen ,ved siden av en moskus bare 200 m fra meg på Dovre ,hadde vi ikke blitt advart hadde jeg hatt den 30 cm fra meg

nede til venstre er gamle Strynefjell og det til høgre Rondane

så nå kan det bare ule ute ,for jeg har gode minner inne jeg kan nyte til vi igjen får govær :=)

10 kommentarer

Siste innlegg