i dag var det bedre

Nok en dag i hagen for oss,men i dag var det bedre ,det ble faktisk så varmt att vi måtte kle av oss,det var den vesle timen vi hadde solskinn :=)nå har det skyet til og innen vi igjen får en blå himmel har nok sola takket for seg frem til februar,ja ja vi ser den i fjelltoppane så det blir ikke mørkt ute .

Det har vært kalde netter ikke att jeg hvet hvor kaldt for jeg har ligget under dyna og sovet,nei vi har sett det i hagen

i går tok mannen denne svære is sirkelen ut av en stor gryte i hagen ,og den var ganske tykk

i natt hadde det frosset til igjen og mannen tok nok en runding ut av gryte og like tykk var den ,men sola varmet i en time ,ser dere nøye på sirklene ser dere att dei har begynt å smelte inn i gjerdet.

Vi forrtsatte å lage gjerde i dag,er jo ikke en bitteliten urtehage jeg har anlagt ,eller driver å anlegge da :=)

nå gjennstår bare nederste ende hvorr vi har plantet en bøkehekk

vi har gått tom for grønn notgjerde,men det er helt ok ,jeg har sagt vi kan lage et gjerde helt nederst med plank,det vil jo fungere som en levegg i tilleg og lage et lunere miljø i urtehagen,jeg blir så fornøgde og i portalen skal vi ha en port så det blir helt lukket,litt greit siden naboen har både sau og geiter og hvem hvet plutselig stikker noe av dem av og da vil jo ikke jeg ha dem inn i urtehagen ,desuten tror jeg en urtehage skal være inngjerdet,det har alle jeg har besøkt vært og det er så koslig :=)

En fin kveld i kveld og da gikk vi en kvelstur

vi besøkte svigerinne og svoger på hytta ,og da vi skulle hjem var der 5-6 hjort nedom hytta ,godt dei ble redde og sprang og jeg var glad jeg hadde følge av mannen hjem igjen hi hi

18 kommentarer

Siste innlegg