i dag var jeg heldige

I dag gikk jeg en tur ned til sjøen ,mannen var opptatt ,selv om det er helligdag måtte dei jobbe med brønnen og da måtte jo jeg finne på noe selv :=)

tåke i fjella men deilig og varmt ,høg sjø og måkene skriker ,jeg leter frem fiskestangen og i dag er jeg heldige ,jeg får napp

2 små lyr og en fin sei ,jeg fikk en til men den var svær og sterk så jeg fikk den ikke opp ,den kom seg løs fra kroken ,men jeg er fornøgd for nå får jeg et måltid med sprøstekt sei

så blir det stekt lyr en annen dag ,siden det kun var 3 fisker tok jeg meg tid til å koke dem etter att dei var fillitert

det blir 2 gode fiskesupper av den kokekraften og som dere ser er der alltid en god del fisk igjen på beina etter att beina er kokte

jeg lagde meg en salat og gikk ut i drivhuset ,der var det 30+ men det var deilig

blomstene sette jeg ut så dei fikk lufte seg ,venter litt til jeg før jeg planter dem ut og det går jo greit å ta dem inn og ut fra drivhuset da :=)

dagen ble ikke som jeg trodde da mannen måtte hjelpe til med brønnen ,men når været ble så deilig er det i grunnen greit ,jeg har kost meg masse og nå står plommetrea i full blomst også ,våren er virkelig skjønn

14 kommentarer

Siste innlegg