I mørketiden

det er ikke advent rett ennå,men ute er det mørkt,her på bygda nesten beksvart,dermed valgte jeg å lyse opp dagen litt tidligere enn normalen :=) og det tenker jeg er innafor .

Først droppet jeg strikkekafe i dag,jeg fikk ryddet en del i hagen som ennå ikke har blitt ryddet unna til vinteren,så fikk jeg lys i et par busker før jeg ruslet en tur når jeg alikavel var ute :=) det ble 2.5 timer aktivitet ute i dag

det har vært skyet ute og det truer med noe nedbør,men nedbøren kom ikke i dag så det var deilig å styre ute

ser dere fossekallen der på steinen,jeg fikk komme nokså nærme,men hadde bare mobilen med ut :=) en koslig liten fugl

tradisjonen tro hadde jeg lys i thujaen nede ved elven,da ser vi den fra både kjøkkenet og stova og alle biler som paserer får også glede av lyset i mørke :=)

men dette lyset bruker jeg å ha oppom drivhuset på den andre siden av huset,i år valgte jeg å ha lys i en ripsbusk mellom hus og driftsbygning,litt av grunnen er att da kunne jeg bruke en ledning ,på den andre siden må jeg koble 2 ledninger sammen :=) men tenker det er kosligst på denne siden som er ved inngangspartiet vårt :=)

Det går i litt klesvask og rydding inne også og litt strikking mellom alt annet ,en fin mandag må si det :=)

10 kommentarer

Siste innlegg