i skogen

I dag skinner solen igjen ,jeg satt lenge inne ,men så bestemte jeg meg for att det måtte bli en dag i skogen ,har ennå mye som skal ryddes ,for skal det bli en gapahuk der ,et sted vi kan treffes,tenne et bål og bare nyte ,ja da er det hyggelig att det er fint der også .

det jeg rydder på nå er greiner etter att et svært grantre knakk av vinden i fjor,og i framkanten av skogen ligger disse greinene og er ikke særlig pene å se på ,i tillegg blir det jo ikke godt å gå der dei ligger.Vi fikk brendt en haug sist helg ,nå ser dere til høgre på bildee att jeg har gjort klar en nu haug ,og så blir det nok ennå en etterhvert,men mye av greinene er fastfrosne ,så dei må vente .

Jeg lagde meg et lite bål ,tenkte att det kunne smake med varme knekkebrød med smeltet ost inni til lunch

det ble en smule for hett for det ble nokså brent ,ene knekkebrødet måtte jeg kaste på bålet det var forkullet ,ja ja ,får passe bedre på neste gang :=)

det var no uansett koselig å være der i skogen :=) og dere ser veien på bilde ,så vi slipper å gå langt for å komme hit :=)

alt havner ikke på bålet no ,den tykkeste delen setter jeg oppetter trær så vi har bålemner til senere bruk :=),har stablet slik 3 plasser no :=) .

Da jeg kjente att det var nok ruslet jeg hjem igjen

det har vært en deilig dag ,-6 ute og solskinn som kommer nærmere for hver dag .Ha en fortsatt fin ettermiddag da

12 kommentarer

Siste innlegg