ikke bare bare

I går satt jeg jammen på baken hele dagen ,jeg inviterte en nabo og da satt vi på baken sammen ,en kopp te,riskjeks og strikketøy i hendene ,hvorfor en hel dag ? jeg strikker i kont,det går fint det rundt og rundt ,hele ruter og halve horisontale ruter,jeg har lært meg halve vertikale ruter men det har jeg strikket bare en gang og det er mange år siden ,jeg bala prøvde og rekte opp gang på gang ,grannen kunne ikke hjelpe for hun kan ikke strikke i kont,og jeg ville ikke gi meg før jeg fikk det til :=)

Det endte opp med att jeg sendte en melding til hun som lærte meg kontstrikk ,jeg fikk ringe henne litt senere og jeg så gjorde ,og hun geleidet meg fint gjennom den venstre vertikale halve ruten ,og da kom den høgre litt av seg selv :=)

jeg strikker en genser og nå er det bare å håpe det sitter for jeg kan ikke sitte på baken i hele dag også ,jeg skal på tur og vi skal klippe oss :=)

jepp det er ikke bare bare nei ,men jeg får det til ,ha en superfin dag ,her skinner solen fra en skyfri himmel

14 kommentarer

Siste innlegg