Ikke ett skritt nermere

God morgen .

I går var en kald dag ,jeg frøs mye i tillegg har jeg nok en betendelse i høgre albue og det gjør sitt til att en ikke er i toppform ,så jeg gjorde ingenting i går jeg :=)

Vi fikk besøk ,elsdte datter sendte melding om vi var hjemme :=)og mamma er hjemme hun så da kom hun og forloveden og et av barnebarna på 12 år ,han ville så gjerne ha rips busk med bestemor og bestefar og det skulle han få .

Dei kom og dei fikk opp en god rot fra et av ripsbuskene våre (vi har 5 stk ) og siden mammaen er veldig glad i solbær ba vi den ta det også (vi har 3 av dem)

Så krysser vi fingrane for att det blir store fine busker hjemme hos dem som gir rikelig med bær :=)

Vi gikk en tur etter middag som foresten ble grillmat som vi grilla ute og spiste inne

da vi våknet såg været lovande ut med blå himmel og solskinn ,men det varte ikke lenge ,det skyet til og det var kaldt ute ,da var det deilig inne med fyr i peisen og nystekte sveler til kaffen

mannen var inne og koste seg sammen med oss ,men før gjestane kom var han i drivhuset,og da vi gikk tur gikk han i drivhuset ,nå begynner det å bli bra der ute

han er ikke ferdig med å skru helt ferdig ,men det blir det så skal det behandles med terassebeis etterpå ,men først må vi kjøpe beisen :=) og så må vi få skiftet dei 4 rutene som er knust,det er ikke fint med treplatene men jeg er mer redd barnebarna skal kutte seg på glassa som står igjen på utsiden av platene .

Da jeg stod opp i dag sa jeg NEI stille til meg selv IKKE ETT SKRITT NERMERE

da sikter jeg til snøen ,som dere ser har den lagt ned i fjella i natt og jeg vil virkelig ikke se den her nede med nå ,ikke i fjella heller nå vil jeg ha grønne skoger og varme vinder :=)

Ønsker dere en fin dag ,jeg skal fikse noen brød,men kjønnenmaskina skal få ta eltejobben for meg ,det vil ikke armen greie  i dag

10 kommentarer

Siste innlegg