ikke nå igjen

God morgen ,håper dere starter med en god dag ,jeg starter med en både god og dårlig dag :=) det gjorde jeg i går også ,opp og stå spiste frokost vasket opp ,så satte jeg og mannen oss med en kopp kaffe,da jeg skulle reise meg slo korsryggen seg vrang og ble bare verre og verre utover dagen ,vi fikk besøk av barn og barnebarn ,og det var en lidelse bare det å løfte lillemor på fanget for en kos 🙁

Jeg la meg tidlig i håp om en bedre dag i dag ,men nei korsryggen er og blir vonde.

Har du hatt en skikkelig kink i nakken ,en slik som gjør att du knapt kan snu hode ? jeg vil beskrive korsryggen min på samme måte ,og det er skikkelig smertefullt,og det er det samme om jeg står eller sitter.

Men jeg har lært att det blir ikke bedre av å bare sitte,så i går gikk jeg en tur da besøket vårt reiste

jeg fant en vakker fjær,min mann kom hjem med en maken litt tidligere på dag,det er en ørnefjær og jeg tror det tilhører en havørn,tidligere i uken fant jeg en skikkelig svær en ,den tilhørte en voksen havørn,men den fikk ene barnebarnet mitt,en gutt på snart 12 år og han tar nok godt vare på fjæra :=) jeg har funnet mange fjær den siste tiden,mange fra ørn ,noen fra hegre og en liten skål fra ugle :=) planen min er å lage drømmefanger :=)

en gammel stokk ligger i sjøkanten og det vokser godt på den ,godt nedsaltet sopp dette her for sjøen når denne stokken ,det er utrolige mengde med slike sopp langs fjorden ,dei vokser virkelig opp fra grusen ,på dødt trevirke og ser ut til å trives både til vanns og til lands ,og jeg hvet ikke hviken sopp det er ,er det flatklokkehatt er den iallefall svært giftige og dødelig så her bør en ikke røre

 

værmessig var det en fin dag i går og en vakker kveld og her blomstrer blåklokken ennå .

For et år eller to siden fikk jeg noen nøster med garn,babylama ,jeg har ikke ant hva jeg skulle bruke det til ,jeg fant ingen oppskrifter i det garnet,men i går ferdigstilte jeg prosjektet,for det var ei som sa jeg kunne bruke en oppskrift med samme strikkefasthet og da fant jeg oppskriften :=)

det ble nok til en hel dress i str 1 år :=) og jeg tror kanskje der er nok til et lite vottepar attåt ,er ikke sikker men tenker å prøve :=) da får denne varme lille Kristina i vinter :=)

Da ønsker eg dere en fin dag ,eg må nok ut og gå litt og håpe på att ryggen blir litt bedre fort

18 kommentarer

Siste innlegg