ikke viste jeg

God morgen .Her fortsetter det deilige været ,litt regn om natten og så kommer sola tilbake på dagen det kan vi like ,men ikke 30+ da ,mer vanlig varme nå.

Varmen som har vært har fått det meste til å eksplodere i hagen nesten alt blomstrer allerede og jeg er spendt på om det er noe igjen til juli ,foor med varmen så blomstrer ikke alt like lenge heller,håper det senker tempooet nå soom det regner om natten :=)

I går beundret jeg staudebeddet mitt og ikke viste jeg att jeg hadde denne akeleien

det er en akeleiefrøstjerne ,hvor kom den fra ? men så kom jeg til å tenke på mannen min ,han gav meg noen frø han hadde plukket og ingen av oss ante hva det var ,det må være denne :=))

dette er også en akeleie ,den har jeg sådd fra kjøpte frø ,Chrimsonstar heter denne skjønnheten

Hvor mange akeleiesoorter finnes ? jeg hvet ikke men her kommer det flere fra min hagen

vanlig akeleie som en finner overalt,rosa og lilla og den er nydelig og blomstrer veldig

Black barlow tror jeg denne heter ,en fyllt akeleie jeg fikk med ei granne oppi bakken :=)) tror nesten att jeg må på jakt etter ennå flere sorter for dette er spennende

 

14 kommentarer

Siste innlegg