ingen napp

I dag har det vært skyet og vinden har vært kalde,alikavel kledde jeg på meg og gikk en tur ned til sjøen

jeg tenkte det hadde vært deilig med fersk fisk til middag ,men der var det ingen napp ,vinden var sterk og kald så jeg ga meg fort ,men jeg var alikavel ute i en time før jeg gikk i hus igjen ,jeg strikket litt og spiste lunch før jeg tenkte jeg kunne støvsuge så slapp jeg i morgen ,men det ble ingenting av det heller ,ei venninne sendte melding og ville komme på besøk og det er jo mye trivligere ,så jeg sette på kaffen jeg og vi hadde det veldig hyggelig :=)

Fisk hadde jeg i frysa så det ble fiskegrateng til middag og medan jeg hadde besøk strikket jeg og det har jeg gjort hele kvelden også

det tar lang tid å strikke en omgang for her må jeg ha tungen rett i munnen

for her strikkes det med 3 farger i gangen og noen omganger (neste) er med 4 farger og da må en vite hvor trådene er så det ikke blir en stor vase :=) 4 omganger til nå med mønster så går jeg over på ensfarget igjen ,blir nok ferdig med mønsteret i morgen og da rekker jeg å støvsuge etterpå :=) og sånn går no dagane her hos meg

24 kommentarer

Siste innlegg