ingen napp

Opplett da jeg stod opp i dag ,men det skal regne godt i ettermiddag ,medan jeg satt her og såg på god morgen norgen kom tanken på fisketur opp ,jeg slo av tv og gikk ut ,ned til sjoen og henter fiskestanga i naustet ,det var dyp snø ned til nausten og støvlene fylte seg opp med snø

men pyttsann jeg kom meg inn i naustet og der tok jeg av støvler og tømte for snø :=)

snøen låg ut i sjøkanten ,så særlig høg flo har det nok ikke vært den siste uken

jeg er en utålmodig person når det kommer til fisking ,det bør helst nappe på første forsøk :=) etter fire kast og ingen napp gir jeg meg ,det tok til å blåse så snøen virvra rundt beina mine og ut på fjorden ,nei det var best å komme seg hjem og varme seg for jeg hadde neglesprett på både fingre og tær ,heldigvis har vi nok av mat i heimen så middag blir det :=)

Ha en fin dag da

17 kommentarer

Siste innlegg