ingenting overasker

I går var hagen vår grønn og fin ,det blomstrer og jeg bare nyter det ,ja jeg var masse ute i går og det vat jammen bra for i dag ,ja hva skal jeg si ?

da jeg sto opp var det så tett ute att en nesten ikke såg gjennom snøbyga,jeg venta med å gå tur ,så letna det etter et par timer,jeg kledde meg og gikk ut

men før jeg kom ned på veien begynte det igjen ,det var bare å ta på hetta og gå på alikavel

skikkelig vinter på en to og tre ,fonnfaren er stor slike dager så jeg gikk ikke langt ,litt mer sånn fram og tilbake innafor den trygge rammen ,brøytebilen kom og etterlot en skikkelig glatt underlag ,da gikk jeg hjem for jeg var ikke skodd for glatt vei

og det var bare sånn det var,da jeg kom hjem klarna det og gav blå himmel innimellom skyene ,ja ja jeg gikk inn og kokte lørdagsgrøten og da vi satte oss til bors ja da kom jammen sola,det måtte foreviges

hadde det ikke vært snø hadde jeg tatt med en kopp te ut ,men det får bli når snøen er borte igjen ,tok med meg skyggen min og gikk inn igjen

det ble ikke en ny tur ut og sola var ikke lenge oppe ,men den var der og det var herlig

14 kommentarer

Siste innlegg