Innedag

I dag har jeg hatt en real innedag ,ute fosset regnet ned og det fristet veldig lite å gå ut i været

vått og grått .det ble liksom aldrig helt lyst ute i dag

det rant over fra altanen over inngansdøren,plasket helt inn på dørstokken ,nei det fristet ikke å gå ut ,hva fant jeg da på ?

Jeg lagde en tidkrevende middag

potetball ,det er jo potelballenes dag i dag

rotgrønnsaker og bacon i smeltet smør ,og maten smakte skikkelig godt

Jeg strikket også ,fikk ferdig en julekjole til ene barnebarnet@

snurrekjole i str 2 år så håper eg den passer :=) tenker kjolen skal få en nisselue til også :=)

når en først har en kosedag inne hva er da vel bedre enn å avslutte dagen med en deilig desert

hjemmelaget sviskegrøt med gryr på (melkefri alternativ til fløte)og det var helt nydelig ,så får vi se dag om det blir ut i regnet i morgen eller nok en innedag

8 kommentarer

Siste innlegg