innedag

dagen i dag har jeg tilbrakt inne,mulig turen i går ble for lang,iallefall verket det i kne og legg i dag så jeg tok litt smertestillende og bestemte meg for å ikke gå tur.

Det snudde fra 7- i går til 3 + i dag ,bittelitt regn fikk vi også,håper no att isen snart forsvinner fra veien,blir bedre å gå tur for meg da :=)

Siden det ble innedag måtte jo jeg finne på noe inne,da ble det litt brødbakst

når en er inne er det lov å unne seg en litt bedre lunch også og siden jeg hadde en fin klo fra en kongekrabbe ble det lunchen min

og som tilbehør hadde jeg salat og cottachees ,det smakte godt :=)

TV står på og innimellom strikker jeg,på god morgen norge lager dei bidos,jeg har jo ikke reinsdyr kjøtt,men jeg har no hjort,der ble middagen bestemt

kjøttet blir først rullet i mel for deretter å steke litt før jeg tilsetter vann,kraft hadde jeg ikke men tilsette noen ss med hjemmelaget soppsoya ,mmmmm det ble godt det :=)kjøttet fikk koke seg mørt før jeg hadde i hele mandelpoteter,gullrot,løk og vårløk,jeg behøvde ikke annen krydder for denne gryten ble veldig smaksrik :=)

Da maten var ferdige tok jeg med stikketøy og gikk opp til svigermor og der satt jeg resten av dagen :=)

Så ,sånn var min dag i dag hi hi ,og strikketøyet mitt,ja det har jeg ikke tatt bilder av så det får dere se en annen dag

12 kommentarer

Siste innlegg