innekos

Guffent ute i dag også ,regn uten pause så her ble det innekos i dag også

fyr i peisen ,det er skikkelig deilig i dager som dette :=)

det blir en nisselue til snurrekjolen ,den er snart ferdige

i kjøleskapet hadde jeg ennå noen squash fra hagen ,rakk å ta inn dei siste som hadde vokset før frosten kom ,etter frostnatten var plantene ødelagt ,litt synd for det var mange små spirer som ville blitt til squash ennå :=)

vel det ble 2 squashkaker ,egentlig skal en ha gulrot ,men jeg fant ut att det gikk like greit med squash ,disse kan være gode å ha i fryseren om en skulle trenge noe til kaffen.

Det bredde seg en deilig krydderduft i heimen ,jeg strikket litt men ble rastløs,det resulterte i ennå mer bakst

søte små munnfuller med et øye av ripsgele,jeg lagde en porsjon når jeg ventet besøk sist uke da brukte jeg glutenfritt mel og bringebærsylte

i dag brukte jeg 50-50 med glutenfritt og mandelmel ,og ripsgele ,hva mel angår var disse hakke bedre enn dei uten mandelmel men ripsgelen stivnet ikke slik bringebæra gjorde,så bringebær er nok å foretrekke

har da gjort litt husarbeid også så noe fornuftig har denne dama gjort i dag også

8 kommentarer

Siste innlegg