innvia

Her er det virkelig bare å nyte ,hjelpes for et nydelig vintervær vi har hatt på nyeåret  og av det jeg ser på meldingane skal det vare videre i dagene som kommer

jeg pakket ryggsekken og ruslet til skogen ,planen var å hente mer stein ,men i dag ville jeg ha det i ryggsekk og se om det var bedre å bære :=) det var som natt og dag det ,mye lettere å ta steinen på ryggen ,eneste dumme i dag var att floa kom tidlig ,men jeg rakk alikavel å hente noen steiner så grue ble bedre

slik såg jo grua ut i går og det var sikkert greit nok det,men jeg ville ha mer stein

det ble mange flere stener så hele grua ble litt bredere og høgre og da floa dekte steinen i strandkanten ,ja da innviet jeg hele grua

jeg varmet lunchen min på bålet

tacolefse fylt med potetbiter,speket hjortekjøtt og ost ,det var slettes ikke verst ,og medan jeg spiste og koste meg med kaffe

så varmet bålet meg

-8 ute så en trenger vist noe som varmer ,men no er iallefall grua innviet og den fungerte helt topp :=) vil finne en stein til som kaffekjelen kan stå på ,men det blir ikke i dag

10 kommentarer

Siste innlegg