Innviet

I dag hadde jeg møbler inn i min nye hagestue som egentlig er et drivhus :=) og når en har dyrket div i mange år er der grønske og skitt i rennene under vinduane ,så jeg gikk ut med vaskebøtta og begynte å vaske ,matte skifte vann 4 ganger :=) men tok ikke bilde av jobben da .

Og da jeg var ferdig med halve ringte ei venninne og lurte på om jeg tok imot besøk ,det gjør jeg alltid :=) så vaskebøtta fikk kvile så sette jeg heller på kaffen

fortsatt har jeg ikke fått nye plater der dei er knust ,så jeg fant frem en gardin som jeg håte ville skjule det litt ,det hjalp iallefall for den sterke sola som skinte ,30 + inne med åpen dør

skjulte ikke mye ser dere ,men det var uansett litt bedre

en fin hekladuk ,den har jeg heklet selv i mine yngre dager

denne vinballongen tenkte jeg kunne stå i hjørnet,så lyt jeg finne noe å sette oppi ,jeg tenker en grein som jeg kanskje kan pynte med hekla hjerter eller stjerner ,skal ha opp en gardin her også ,for det er knust vegg her også ( 4 veggplater må byttes ut,men først må dei bestillast :=)

sommerblomstene får bo i drivhuset litt til ,det er ikke meldt frost nå ,men jeg har ingen hast med å plante dem ut

Da damen reiste fikk jeg oljet ytterdøra før jeg svingte ihop middag og etter middagen fikk jeg vasket ferdig dei skitne rennene ,nå er det klart for å hygge seg der på riktig :=)

12 kommentarer

Siste innlegg