iskaldt

en nydelig dag her inne i fjorden ,jeg kledde på meg med tanke om å gå rundt garden ,men det ble ikke den veien jeg tok for jeg kom på att det var jo iskaldt ute og da er det et lite eventyr å gå langs sjøen

det renner vann fra fjellsiden hele tiden og så iskaldt som det er nå blir det vakre iskulpturer :=) temperaturen var -8 da jeg stod opp -6,8 i skrivende stund

små vakre juletrær og dei lager seg selv kun av vann og kulde,naturen er mektige

her fosser vannet ned og danner en større og større isfjell og rundt foten er det blanke bobler av is

is er virkelig vakkert

men brrr det var kaldt jeg fikk skikkelig neglesprett selv med tovede ullvotter på så jeg snudde og gikk hjem igjen ,men var ute og gikk i over en time det får være bra i kulden :=)

18 kommentarer

Siste innlegg