ISLAND

I går ble jeg sittende litt og se bilder på google foto,jeg har ikke vist det lenge att mobilbildene legger seg der :=) jeg oppdaget att jeg hadde noen bilder liggande fra Islandsturen vi hadde sommeren 2017 ,en uforglemmelig reise som jeg er glad jeg fikk oppleve.

Nå hvet jeg att flere drømmer om en tur til Island,så her tenkte jeg å friste litt ekstra med noen bilder jeg tok da jeg var der,mobilbilder :=)

Island er så mye ,det er en vulkans øy ,vi besøkte den siden av øya hvor det har vært stor vulkansk aktivitet,månelandskap såg det gjerne ut som ,kokende vann kom opp fra hull og sprekker,geisirer :=) noen steder luktet det svovel,ja landet var et eldorado for alle som elsker å fotografere :=) tror jeg bare pøser på med noen bilder jeg,

der er fossefall som et spektakulære

svarte strender

fargerike hus og flotte bygninger

svære flate vidder som minner om prærien i usa

isbreet svarte av aske

Island er virklelig et land å besøke :=)

det ble mange bilder ,men det håper jeg dere bare synes er hyggelig :=) nå snør det ute og jeg skal ut og lufte meg ,ha en fin dag da

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg