ispinnehus

God morgen ,ispinnehuset mitt tar mer og mer form ,i går var jeg ute og slo litt med ljåen ,men det ble for varmt ,såpass att jeg ble uvel ,så da la jeg fra meg ljåen og lette frem ispinnehuset ,det var på tide å få på vinduer

til slike små hus er det veldig greit å ta vare på slike stive vinduer som en ofte får på embalasje,jeg klipper det ut og gjemmer på det ,og nå kom det til nytte

jeg klipper til vinduane og limer dem på utsiden ,så limer jeg på lister ,listen over vinduet er litt avskjær min mann har lagt igjen ,dei andre listane er tykk kartong som en lager passpatour av

det ble vindu i alle glass

det var koselig å pusle ute i sola ,og det er enkle ting jeg bruker ,papp,ispinner,lim ,tollekniv og tapetkniv er stort sett det en trenger :=)

men et slikt lite hus er ikke så kledelig med store vindusflater ,så i går kvelt smidde jeg til vindusprosser av en liten trebit jeg hadde liggande

og nå i morgentimane malte jeg dem

det ble straks litt kosligere ,nå må jeg klekke ut en plan på en dør ,i mellomtiden ønsker jeg dere en fin dag

6 kommentarer

Siste innlegg