ispinnehuset

God morgen .Innimellom soling og bading pusler jeg bittelitt med ispinnehuset ,nå er dette et hus som skal være til hygge på hylla eller sjenken ,har planer om å ha lys inni og da tenker jeg det må være litt koslig innvendig også ,som et litt tittevindu ,og så tenker eg det er praktisk med et tak som en kan løfte av

taket er jo laget av papp og for å få det til å holde fasong og bli stødige har jeg limt til et par trekanter med isopor inni ,det er med på å gjøre taket stabilt når jeg setter det på huset også :=)

så var det innventig i huset ,når en titter inn i vindua etter att lys er slått på kunne jeg ikke la det se ut som inni en pappeske

jeg tester ut en ispinne og den var akkurat lang nok

ja om en bruker denne typen ispinner ,men før jeg legger gulv måtte pinnane skjærast beine og det var litt jobb ,men det er koselig jobb da

ferdig lagt gulv og malte vegger ,på midten av gulvet måtte jeg legge litt kartong for att gulvet skulle bli beint :=) og et lite bord ble også laget ,jeg har brukt et par dager på å tenke ut stol og i går kveld ble det også ferdig

ryggen er laget av samme type ispinne som gulvet og beina er grillpinner ca 8 mm lange :=) sete er vanlige ispinner som jeg først limer fast i en kartonbit som er en ispaknings eske

en liten seng hører til i et hjem ,sidene på sengen er grillpinner ,resten er ispinner :=)

Nå begynner det å bli et lite hjemm inni huset ,og for att ting skal stå og ikke falle (stolane ) så har jeg limt møblane fast der dei står :=)

Nå er jeg i tenkeboksen angåande gardiner ,for det må jo et hjem ha :=)

Og medan eg tenker ønsker eg dokke en fin fin dag

 

18 kommentarer

Siste innlegg