ja hva gjør jeg nå :=)

I dag gikk vi litt bananas på hagesenteret ,skal en lage en enkel cottage garden må en ha noen planter ,,så får det bli litt mer etterhvert,men der skal stauder innimellom også og jeg har noen frø jeg skal så ,en av frøa er en sånn staude som formerer seg veldig og det er jo veldig bra _=) men hva gjør jeg nå ,hvordan skal jeg legge opp og få til denne hagen ,ikke hvet jeg men noe blir det :=)

hva ble med hjem ?

en aronia ,den får kvite blomster om våren som blir til bær som en kan safte,sylte eller lage vin ,jeg tenker det blir mat for fuglane ,jeg kjøpte den for dei aldeles nydelige høstfargene som kommer

bøkehekk ,5 planter for det er meningen att det skal være korte hekker ikke en lang hele veien

ertesypress sungold,jeg liker mangfoldet blandt det vintergrønne med flere farger ,former og høgder

himalayaeine blue star ,mannen likte den blå fargen og det gjør jo jeg også ,greit med noe som holder seg også om vinteren

pieris little star,elsker pieris har 2 forskjellige fra før ,denne er tofarga og lavere

storblomstrognspirea ,aner ikke hvordan den blir,men fin blir den

syrinhortensia pinky winky

har dere sett noe så vakkert og det er nå denne skjønnheten blomstrer :=) ,som dere ser har jeg mye jobb forran meg ,og ja kroppen kommer til å bli som en knust krabbe ,men jeg gleder meg til å komme i gang ,og bygge opp en ennå frodigere hage :=) men hvordan det blir ,tja det aner jeg ikke ennå ,har et bilde i hode ,men skal det realiserast må mannen min komme i gang og bygge den gapahuken til meg hi hi ,for den er med i bilde jeg har i hodet

16 kommentarer

Siste innlegg