Jammen skifter det fort

Det er søndag og vi har rett og slett tatt oss en bakedag,mine knekkebrød er ferdige og mannen baker nå ut sine brød :=) grei fordeling ,nå kunne vi kost oss ute i hagen,nytt våren og alt det som vokser og gror ,men hvet dere noe skjedde i natt,vi våknet til full vinter,skal si det skifter fort

det snør det snør og tiddelibom,jepp det snør tett og det legger seg fort ikke mye vår å spore i dag,det frister lite å gå ut og vade i denne snøen

vi fikk besøk av noen dompapper,det var jo koslig

lurer på om noen av våre små fjærkledde føler seg litt lurt i dag

 

jeg har hengt ut mat til dem,hjelpe dem litt så kommer nok våren tilbake,fort håper jeg

i mellomtiden strikker jeg,to varme panneband er ferdige.

Tven vår takket for seg i uken som var,dagen etter kom mannen hjem med en ny,men herremin,mannfolk er mannfolk det skal være STORT ,og med liten stue og kjempe tv må han bare sette opp en vegg så vi kan henge den på veggen,for akkurat nå måtte vi ta i bruk salonbordet vårt og det er jo ikke tv bord :=)

dere er vel enige med meg att slik kan det ikke være ,men rammen til veggen er på plass,veggplater må kjøpes og jeg studerer tapet,har egentlig bestemt meg da ,og får jeg den blir den sprek :=) dei gule veggane skal vekk etterhvert ,da tipper jeg att veggane blir malt i en lys farge ,blir det mye hjemme i sommer pga korona kan det godt være att hele stuen blir tatt i år vi får se,kjøkkenet skal jo også pussas opp,men nå er det vegg til tv :=)

 

10 kommentarer

Siste innlegg