jammen snur det fort

Nydelig vårvær i går,men i dag er det full vinter,men det stopper ikke meg fra en tur,og tur ble det gjennom skog og utmark,brukte godt over 2 timer på runden ,nå er ikke hælen min så happy for det,men det får våge seg jeg kan kvile nå i ettermiddag

ikke mye en ser ut gjennom fjorden i dag nei

da jeg gikk ut var det en liten cm med snø,men nå ja nå har det blitt en god del mer som dere ser

sorry dårlig selfie,er virkelig ikke god på det,ser helt skjeiv ut i øya :=)

men pytt jeg følte meg litt som en snømann og måtte børste av meg snø et par ganger

jeg går oppover bakker gjennom skog og bratte beiter som ikke lengre er i bruk av husdyr,men jeg ser ikke merkene og går mye høgre opp en jeg skulle,herremin jeg snur og bestemmer meg for å skrå til høgre,der glir jeg og ruller nedover,men stopper sittande på en stein,1 meter ned i fritt fall om jeg hadde rullet ned fra steinen også,ja ja jeg kom meg opp igjen og opp på veien

jeg velger å ikke følge bilveien ned igjen ,men fortsetter rundt garden,som dere ser er det neimen ikke mye vi ser

men så letter det og jeg får gå resten av turen uten snø,men her jeg nå sitter snør det tett igjen samtidig som att sola skinner i fjellet,merkelig vær

her på bygda har det ikke vært brøytebil,så vi har nå skikkelig vinterveier

så var det ikke vår riktig ennå

ikke greit å være lite fugl sånne dager heller da,men synge gjør dei uansett dagen lang :=)

Nå har jeg planer om å legge opp til en ny kofte ,en grønn og fin en som vitner om en ny vår,ha en fin ettermiddag da

12 kommentarer

Siste innlegg