januarmoro – HOBBY

hobby ja en har nok mange hobbyer om en tenker etter men i dag trekker jeg frem 2 stk for jeg har hobbyer basert på årstid

nå som det er vinter er det mest strikking for min del og jeg har nok produsert ganske mange plagg dei siste årene ,veldig kjekt når en kan lage noe i akkurat den fargen en selv vil og ikke bare gå for den ene fargen som finnes på klesbutikken

et panneband soom ble ferdiige for et par dager siden

jeg ville jo ha et rødt panneband til den røde boblejakka mi :=)

jakker,gensere ,barneklær, vaskekluter ,sokker ja det meste en trenger kan en strikke

så kommer vår og sommer og da er det hagen som gjelder ,,i mange år hadde jeg grønnsakshage

det var utroolig kjekt ,det å gå ut i hagen og plukke inn egen dyrket mat til salaten er noe alle burde prøve :=) og når en lager egen jord av hageavfall og matavfall så blir det frodig i grønnsakshagen

Siden jeg elsker å reise på bobilturer også måtte jeg ta et valg da svigermor ikke lenger kan vanne for meg når vi er borte ,da bestemte jeg meg for å avslutte grønnsakshagen og gå for urtehage

min plan er å ha urter som kommer igjen år etter år ,da tåler dei litt mer tørke om regnet skulle utebli når vi er på tur ,har bestil frø så det kommer noe nytt i urtehagen i år også :=) og jeg gleder meg

8 kommentarer

Siste innlegg