jeg altså

i går følte jeg for å lufte meg og bestemte meg for å gå en tur i skogen ,med soppkurv selvsagt ,det kunne jo hente jeg var heldige

det var vått ute så jeg tok på regnkle,akkurat det var smart for det begynte å regne og det økte på ,jeg tenkte det var bedre inne i sklogen ,ha ha ,snakk om å bli våt ,men når jeg først var våt kunne jeg bare fortsette turen min

og jeg fant da noe sopp og da jeg var ferdig med runden plasket det ned,hetta var full av vatn så den lot jeg henge bak på ryggen ,selv såg det ut som att jeg hadde hoppet i sjøen :=)

det er første gang jeg har måttet tøke soppen jeg plukker på en hånduk,men det måtte jeg i går hi hi og da jeg selv hadde skiftet til tørre klede så sluttet dett å regne og solen tittet frem

og finværet varte resten av dagen ,sånn er det når jeg velger feil tidspunk for skogstur ha ha ,men når det er sagt var det en frisk tur uansett .

I dag skal vi har sol nesten hele dagen ,litt skyet først på dagen ,så da blir det litt luking av ugress i urtehagen :=)

8 kommentarer

Siste innlegg