jeg er her

dagene går fort ,det har vært mye familie dei siste dagene ,barnebarn på besøk feiring av svigermor sin 90 års dag ,fortsatt er dett besøk i heimen i etasjen over meg ,men jeg ville slappe av nede hos meg selv ,så går eg nok opp trappen litt seinere :=)

fra en grønn vinter fikk vi kvitt vinter igjen i helgen ,det var jo kjekt for barnebarna som kom på besøk søndag ,da kunne vi være ute og renne oss ,sola skinte og vi tok årets første kaffe ute ,veldig greit for meg da som slapp å dekke til kaffekos inne :=)

mandag regnet det og blåste ,det var greit jeg fikk skyss til strikkekafe og hygget meg inne ilag med damene

etter strikkekafe tok vi en sein handletur så kunne vi kose oss hjemme i dag for da skulle sola skinne

og sola skinte den ,snøen var borte i løpet av natten så nå har vi igjen en grønn vinter , vi gikk ned til naustet ,her var sjøen så høg att vi ikke kunne sitte utenfor ,men det var i ferd med å synke og da sjøen hadde trukket seg nok tilbake fyrte jeg opp båli grillen

vi skulle ikke grille ,men ha littt varme om fingrane ble kalde og det ble mine hele tiden ,var -0,5 ute

manne snekerer litt inne i naustet ,jeg hadde med spikkekniv og prøvde meg på spikking ,resultatet havnet i flammene for emne jeg hadde sprakk ,så kan jeg prøve igjen en annen dag :=)

jeg er litt lat om dagen så det blir lite gjort ,bare dett blir litt mildere dager så kommer vel arbeidslysten tilbake hi hi ,men middag lager jeg og i dag var det fiskegrateng laget i air fryer ,det blir vellykket hver gang

ønsker dere alle en fin kveld :=)

30 kommentarer

Siste innlegg