jeg er klar jeg

Ja jeg er klar for vår ,vi harr jo hatt en forsmak på den og jeg likte det ,nå snødde det først på dagen i dag ,så kom sola etter det kom det kraftig vind og mere snø ,i morgen melder dei solskinn så blir det mere snø til helgen ,når det blir så ustadigt da blir det bare travelt ,da kjenner jeg att jeg er fint ferdig med vinteren ,men vi må vist bare ta det vi får

vi gikk en lang tur på førmiddagen ,med 10- om natta så lager det seg mye is ,det er vakkert kan ikke si annet på det,etter middagen gikk jeg ut forr å fjerne snø oppom huset,kommer solen vil jeg ha mulighet til å sitte i solveggen ,og da måtte et stort lass med snø fjernes

sola skinte medan jeg jobbet ,det var godt å få vekk det meste av snøen på platten,nå er det mulig å sette en benk der :=)

vi skulle en tur ned i naustet med noe før jeg gikk inn igjen ,sola gikk jo ned og det var da vinden kom og du verden som det blåste

vi var raske med å få inn det vi skulle og gikk hjem igjen ,etter det har jeg strikket og bare kost meg inne ,for ute ble det med ett utrivelig ,ja ja ,det er sånn det er når vinteren skal over til vår ,men håper våren snart får større innpass for jeg er lei vinteren ,sånn er det med den saken

14 kommentarer

Siste innlegg