jeg er klar

Nå er jeg klar for våren ,skikkelig klar det vil si att nå håper jeg på bobilturer snart :=) vi har kun sommerdekk så vi bruker den ikke om vinteren ,men servise og eu kontroll må være i orden ,vi fikk heldigvist tørre veier nå så vi fikk den på verksted mandag og i dag fikk vi hentet den ,og den ble godkjent uten mangler :=)

gjett om lysten på tur var der da vi kjørte hjem med bobilen i dag da :=) men det blir ikke ennå ,desuten er det fortsatt full vinter her inne på Leira snøen ligger tykk på alle jorder .Vi reiser på ferie i morgen og da håper jeg det meste har smeltet bort til vi kommer hjem igjen :=)

Jeg har ellers vært ivrige med strikkepinnene dei siste dagene ,når barnebarnet spør etter en ullgenser skal hun få det ,er godt hun endelig vil ha på ull i kuulden ,i dag ble den ferdige så kan mammaen komme og hente den i løpet av påsken ,svigermor er jo hjemme i huset

bare å krysse fingrane for att den passer no da :=)

 

24 kommentarer

Siste innlegg