jeg gikk en tur

Fortsatt er jeg låk i høgre albue og litt i skuldra også ,jeg vil jo så gjerne gjøre litt med det gjør vondt,fikk alikavel tatt husvasken i dag så slipper jeg å tenke på det i morgen :=)

Så ville jeg gå en tur ,den ble ikke lang ,det var skikkelig kald nordavind og jeg savnet hansker på hendene gjerne et sjal i halsen også,men jeg gikk en tur gjorde jo det da

et par fiske ender hadde tatt seg en rast i støda vår

men dei la på svøm med en gang jeg ville hilse på

denne svartbaken derimot stod still uansett kor nær jeg kom den ,fin fugl men fysj kor dei skit der dei står

tjelden er grei å ta bilde av ,linerla og fossekallen derimot fløy fort når jeg dukket opp ,så i dag ville ikke dei på kamera :=)

skyet men skogen blir mer og mer grønn for hver dag :=) og vi fikk sol litt senere på dagen da

og da jeg kom hjem igjen gikk jeg meg rett på en stor bukett med hvitveis,endelig har den kommet skikkelig hos oss også :=)

10 kommentarer

Siste innlegg