Jeg gir opp

god morgen.

Ja nå gir jeg opp,det nytter vist ikke å be til ham der oppe om å slutte med å slippe ned all denne snøen,for den fortsetter å drysse over oss den.Skal jeg bestemme meg for å like den ? nei jeg snakker ikke sant om jeg sier det,litt er ok men ikke slike mengder som vi nå får,hvor kommer alt dette fra ? ja jeg spør jeg .Mannen min må jo på jobb og konkluderer med att det er her inne hos oss det er mest snø,bare å godta det ja.

her nytter det ikke å åpne verandadøra på gløtt lengre,jeg måtte åpne opp vinduet og henge ut for å måle snødybden,dette er tatt litt tidligere i dag,det har snødd tett siden så tenker det er på 60 nå og det må alle være enige i att er altfor masse.

Brøytebil,nei ham ser vi lite til,her hops oss skal det være 15 cm på veien før den dukker opp,men siden vi har mer enn andre her så tenker jeg det fort blir over 15 før den bilen dukker opp her,glad det ikke er jeg som skal kjøre bil :=)

fortsetter dette så går snøen over kanten på verandaen

hente ved ? nei vade meg bort til fjøsen blir ikke med meg nei,godt mannen tok inn litt så jeg greier meg til han er hjemme

hmmmm jeg plantet en søyle eine i denne kjelen,mon tro hvordan den trives under snøen

nå har det sluttet å snø hvor lenge det vare aner jeg ikke ,får bare håpe det snart er nok ,for joda vi har fått masse snø før,men slike mengder som dette får vi ikke hvert år .

15 kommentarer

Siste innlegg