jeg greidde det akkurat

Måtte en tur ut og lufte meg,det var fint vær,hadde litt sol også ,men det skyet desverre til men fortsatt var det opplett så ut en tur trengte jeg

turen gikk innom skogen,for jeg såg disse festlige tjukene fra veien

denne minnet litt om en potet

denne kunne nesten vært en padde sett ovenfra :=)

dette er den samme ,bare sett fra siden ,det var mange småfugler og jeg hørte tilogmed ugla,men i den tette skogen kunne jeg ikke se uglen,men langt unna var den nok ikke

fuglen som kom på kamera ble en dompapp hoe

på hennes meny var det inntørkede rognebær fra ifjor,dei ser jo ikke så fristande ut,men hun nappet dem i seg hun :=)

Så ble jeg oppmerksom på været det mørknet ute i fjorden

det var på tide å snu hjemover,og jeg kom meg hjem akkurat i tide,nå laver snøen ned ute ,sånn er det ,no skal eg fyre opp i ovnen ,strikke litt og litt før mannen dukker opp skal jeg steke noen pannekaker,hadde noe melk i fryseboksen som var greit å bruke nå :=)

4 kommentarer

Siste innlegg