jeg haika

I dag var det strikkekafe og jeg vurderte å sykle,men så kom dei sure regnbygene da ifølge med vinden ,så jeg haika istedenfor ,planlagt haik som jeg hadde avtalt på sms :=) det var svært hyggelig på strikkekafe i dag og vi rett koste oss.

På vei ned til veien der jeg skulle sitte på med ei knipsa jeg et par bilder,snøen i fjella smelter og elva er stri ,sånn blir det når det plutselig er 13 + igjen ute og regnet ingen ende vil ta

etter det var slutt og jeg var vel hjemme igjen fyrte jeg opp i peisen ,tente lys(med batteri ) og lagde middag ,jeg synes det er koselig inne om kveldane slik været er ute nå og da er det jo koselig å pynte litt ekstra også ,så i går når vi kjørte til datter kjører vi forbi plantasjen ,der er det søndagsåpent og jeg ba mannen svinge innom ,måtte ha noen blomster med hjem

det var medlemstilbud ,2 alpefioler for 99 det måtte jeg ha

og 99 for 2 ildtopper ,en fin pris det vel 4 flotte potteplanter for 198 kr :=) så er det bare å håpe att dei blomstrer lenge ,bruker ikke få til ildtopp ,men jeg prøver igjen jeg :=)

Lørdag plukket jeg inn en enslig kongslys som hadde kommet sent i hagen bak fjøsen

vel slik ser den ikke ut i dag for nå har den virkelig fått blomster

jeg bare elsker denne blomsten og heldige meg for den sprer seg litt rundt om på hele tomten vår :=)

 

18 kommentarer

Siste innlegg