jeg hørte rett :=)

Noen dager lurer jeg på om jeg hørte rett,jeg hører en lyd som egentlig er en kjent lyd men så tenker jeg ,er det det jeg tror jeg hører ?

Et sikkert vårtegn er tjelden,når den kommer tilbake ja da er det vår.Her inne i fjorden har vi ikke mange tjeld,3-5 par som jeg hvet om,her på Leira bor 2 av parene .

I helgen lå jeg i sengen og hørte en velkjent lyd og da jeg gikk tur såg jeg etter tjelden,men nei den var ikke å se,da hadde jeg drømt da mente mannen :=)

Så i går da jeg gikk til strikkekafe hørte jeg lyden igjen,jeg såg alle veier,men nei ingen tjeld var å se ,jeg la fra meg tanken

Da vi spiste middag kunne mannen forkynne att tjelden var kommet,han hadde sett den på Bjørke :=) skal eg kjøre deg inn så du får bilde sier mannen :=) og jeg blir med

bilde er mørkt ja,men så var det jo kvelden også,men tjelden er her og det er vår ,nå er det ikke lenger noen form for tvil :=)

Dagen i dag er ennå finere enn i går,og siden det meldes regn/sludd i morgen så har jeg planer om å være ute i hagen en god d el av dagen i dag ,må nyte det fine medan vi har det.

Ha en fin dag da alle sammen

5 kommentarer

Siste innlegg