jeg og jentene mine

Yngste datteren min driver en hudpleiesalong ,det er øyevipper kundene helst vil ha hjelp med,og en tiing til som er inn nå er øyebryn,hun skulle til Ålesund på kurs og ville ha med elsdte datteren min som modell ,og siden elsdte har lillemor på 8 mnd ville dei ha med ho mor også så lillemor hadde noen til å være ilag med den tid mammaen var modell og vi har kosa oss skikkelig i to dager :=)

nå skulle ikke elsdte være modell før på ettermiddagen ,da fikk vi mange timer vi kunne gå i byen ,se i butikker og hygge oss,men det var kaldt ,nesten så jeg begynner å lure på om det noen gang er varmt i Ålesund ,ja for vær gang jeg er der er det så kalde vindt att en fryser alltid,da var det godt å komme tilbake på hotellet for der fyrte dei i peisen og for en peis da :=)

den var så svær att jeg måtte ta to bilder for å få med hele og selv om bålet inni ser liten ut så varmet det skikkelig godt :=)

det har vært så utroliig koselig å være ilag med denne vesle hjerteknuseren her

12 kommentarer

Siste innlegg