jeg sa aldrig mere

God morgen .

Vi har hatt en utrolig fin helg og den har vært fullbooken hele tiden .

Vi startet lørdagsmorgen med en veldig koselig melding ,ei lita prinsesse hadde sett dagens lys og vi har nå 10 barnebarn + 2 ekstra bonus barnebarn :=)

elsdte datter og yngste barnebarn :=)

Så kom det som jeg svor på aldrig mer skulle skje ,jeg skulle ikke gå i Kårdalen flere ganger,men så er no jeg gift med mannen min da :=) så lørdag ble det tur i Kårdalen.

For noen er dette en kveldstur ,for meg og mine vonde hofter tok turen 7 timer ,men jeg greidde det nok en gang

jeg kom meg opp ,her kommer bildene fra toppen og nedover,for oppover hadde jeg nok med å få meg selv opp :=)

det ligger ca 900moh og det er bratt rett opp,Mette hvet hva jeg snakker om for hun og jeg gikk turen sammen et år :=)

veldig sliten og veldig stolt av meg selv som greidde det nok en gang

når jeg først hadde greidd å komme meg opp så skulle jeg jammen greie å gå innover til vatnet :=) her i mosen ligner vanndråpene på sorte perler :=)

myrulla sto tett der oppe

så var vi ved vatnet ,litt snø låg der ennå men det var lite ,det var tydelige spor att vi har hatt en tørr og varm sommer i år

,klokka går og vi skal ned igjen også ,så vi snur og begynner den lange nedstigningen ,(vi hadde matrast altså)

det er mektig å gå her i sunnmørsalpane

vi er framme på kanten igjen og nå ser vi ned på Leira

oblikatorisk selvfie ,litt blå om munnen for vi koste oss med deilige blåbær på turen

jeg hadde staver ,og takk og lov for det uten dem hadde jeg virkelig ikke klart turen

jeg hadde planer om masse fotografering på vei ned ,men jeg måtte gi meg på det og konsentrere meg om skrittene ,dei ble tyngre og tyngre ,og siste biten var museskritt ,men det var en god følelse å ha greidd det ,og hvordan jeg har det i dag ,ha ha fortsatt skikkelig gangsperre :=)